Sony Ericsson Z610i zwart, blauw, roze

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Ericsson Z610i zwart, blauw, roze op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

soraaayaaa 31-12-2008

Ik heb de SE Z610i in het blauw nu al bijna 2 jaar en ik ben er zeer tevreden mee! Echt een geweldig handig ding! Het geluid is goed en kan best hard. Ook het geluid tijdens het bellen is goed. Dit mobiel ziet er prachtig uit. Met de krasjes op de buiten kant valt het wel mee. Ook wanneer er word gebeld of wanneer je een sms krijgt of muziek afspeelt word het weergeven op de buiten kant. Een handig stop/play toetsje aan de zijkant en ook harder en zachter toetsjes. En ja het schermpje is helder. Accu gaat zeer lang mee. Een uurtje opladen en dan is hij klaar en kan hij een hele week mee. En mensen die last hebben van het wegvallen van de mobiel met wit scherm. Dat ligt aan de provider en niet aan de mobiel. Wanneer je mobiel geen ontvangst heeft valt hij uit. Maar kortom, GEWOON KOPEN DUS!

Simone27 05-09-2007

Ik heb de roze uitvoering en vind het een leuk toestel.Veel opties en makkelijk in gebruik.Mooie foto's kan je ermee maken.
Minpuntje is wel dat ie soms wegvalt....Dacht eerst dat het alleen bij mijn toestel was, maar las dat er nog iemand last van had.Ligt dus aan het toestel.

ron69 24-07-2007

Qua design vind ik het één van de mooiste telefoontjes. De glimmende bovenkant gaat er helaas wel over een paar jaar behoorlijk bekrast uitzien vrees ik.
Geluid: Helder maar had soms wat luider gekund. Speaker is wel erg goed. Mp3-speler is prima.
Beeldscherm: Helder en scherp genoeg ondanks dat het niet tot de top behoort. Het buitenste schermpje is leuk maar is slechts een paar seconden zichtbaar dus als je een sms-je hebt gehad kan je dat niet aan de buitenkant zien!
Camera is bruikbaar voor snapshots en verkleint ze automatisch als je ze mmst.
Toetsenbord: Grote toetsen maar je moet ze behoorlijk hard beroeren.
Menustructuur: zeer duidelijk en simpel onder de knie te krijgen.
Accu: Lekker lang niet opladen!
Degelijkheid: Nog weinig van te zeggen maar na bijna 4 jaar de voorganger Z600 hoop ik dat deze het net zo lang volhoudt.

Al met al een prachtig telefoontje dat waarmee je uistekend kan bellen en sms-en. Tel daarbij de mp3-speler, leuk camera-tje, uitstekende accu en UMTS (niet nodig tot 215 vrees ik) op dan heb je een prima prijs-kwaliteit produkt waarmee je niet meeloopt in de mainstream.

Nouvy 19-06-2007

deze telefoon is een echte aanrader voor diegene die niet speciaals wat extra's willen en moeten met hun telefoon alhoewel op deze telefoon genoeg mogelijkheden erop en erbij zitten.. heb hem nu een paar maanden en mag niet klagen, prima bereik met alles, batterijen gaan echt lang mee; bel veel en sms veel maar bijna niet te merken met de batterij! verder de voorkant tegen de krassen, tja.. is natuurlijk hoe je ermee omgaat maar voor krassen is hij niet echt super gevoelig, maar er komen zeker zo nu en dan een licht krasje erop (tenminste bij mij, vooral als dames hem gewoon in de tas gooien met de sleutels erbij :) daarmee moet je wel rekening houden) maar verder ben ik echt wel DIK tevreden over deze telefoon!!

Mrs petra 13-06-2007

Prima toestel, ben erg tevreden hiermee. Ik had voorheen de Samsung E530 maar was ontevreden over de ontvangst van het toestel, ongeacht het netwerk. Ik woon hier in een dorp waar de ontvangst zowieso al slecht is maar met een nokia of sony ericsson kun je iig nog sms-en hier. Met dit toestel zelfs nog enigsinds een gesprek voeren ook!! Geweldige interne antenne dus!
Verder maakt ie voor een mobieltje mooie foto's en kun je er wat dat betreft leuk mee 'spelen', er zitten heel veel extra opties en instellingen voor de foto's op.
Toestel voelt ook lekker stevig aan (het klepje bv) en de batterij gaat lang mee. Ik kom met dit toestel voorlopig wel weer even vooruit!

Frida 22-05-2007

Prima geluid bellen
Prima geluid beltonen (hard en hoorbaar)
Prima trillen
Prima klepje, stefig geen speling!
Prima batterij

SE is weer prima bezig, meer kan ik niet zeggen dat het toestel super is. En niet iedereen heeft dit toestel (geen kudde dier met je SE i.p.v je LG, sasmung etc...) Dus wil je geen kudde dier zijn, en wil je een goed toestel, dan zit je met dit toestel goed!!!

Ronald1982 05-03-2007

Nu zes weken in bezit en ik ben zeer tevreden (zwarte model). Uitstekend gebruikersgemak en geluidskwaliteit in een zeer fraai vormgegeven toestel. Niet de duurste GSM, dus verwacht niet teveel van de features (ontbrekende FM radio, geen flits), alhoewel het geheugenslot en de mediaplayers voldoende mogelijkheden bieden. Als het om bellen met een mooi toestel draait, is dit sowieso aan aanrader.

MarliesMlyze 25-12-2006

Ik heb de sony ericsson nu ongeveer een maand, ik ben erg blij met de grote van
het toestel en het beeld, het is erg prettig sms`en de toetsen liggen ver van
elkaar, er zijn veel mogelijkheden. Je kan alle muziek bestanden als beltoon
gebruiken en als berichtentoon, dit kan niet bij elke gsmIk vind het beeld erg
scherp en heb weinig last van het slechte beeld van de foto`s. Ik heb erg lang
gezocht naar een wat groter toestel en hij is nog slylisch ook!!!!!!!!!!!!!

Dennis W. 20-12-2006

Even een extra review van de tel na een maand of 2 bezit.
Het apparaat doet het eigenlijk best goed. Geen problemen gehad met uitvallen
o.i.d.
Bereik is hartstikke goed en ligt ook lekker in de hand.

Fotokwaliteit is in mijn optiek niet goed genoeg om te laten afdrukken, maar
daar hebben we hem niet echt direct voor. In de buitenlucht kun je wel goede
foto's maken moet ik erbij zeggen.

Het krassen valt ook harstikke mee op de glimmende buitenkant.

Al met al een prettig in de hand liggende telefoon.

Een minpuntje: bij het opnemen hoort de bellende partij een vaag krakend
geluid...verder is alles helemaal top.

mickje 19-12-2006

Telefoon nu bijna een maand in bezit (sinds 20-11-2006).
Telefoon valt spontaan uit. Als je belt en vervolgens een paar minuten later
weer probeert de bellen is de telefoon uit. Dan moet je hem dus weer opnieuw
opstarten, pincode invoeren etc. De batterij is gewoon vol, het ligt echt aan
het toestel zelf.
Nu maar weer bij de leverancier en SonyEricsson kijken hoe dit opgelost gaat
worden.
Geen goede beurt voor SonyEricsson in ieder geval !